Waarom zijn de tarieven omhoog ?

Je vraagt je vast af waarom de tarieven zijn verhoogd in vergelijk met zoals je gewend bent. Het antwoord is eigenlijk vrij simpel.

Als organisatie zijn wij continu bezig om te kijken hoe wij een steeds betere dienstverlening kunnen leveren voor onze klanten. Hier besteden we veel aandacht aan en hier zijn wij dan ook 24/7 mee bezig. We investeren fors in de kwaliteit van onze inkoop. Dit merken we dan ook aan de prijs die wij er voor betalen, het is dan niet ondenkbaar dat wij als bedrijf steeds hogere kosten maken. Deze hoge kosten bereken wij door in de nieuwe abonnementen. De huidge leden krijgen ook dezelfde kwaliteit, maar blijven eigenlijk altijd hetzelfde bedrag betalen. Dat is omdat wij onze huidige leden op deze manier willen belonen voor hun loyaliteit. Die leden krijgen dus op elk front een betere service, kwaliteit en dienstverlening, terwijl ze altijd hetzelde blijven betalen. Zodra er een nieuwe abonnement wordt gemaakt (gebasseerd op de huidge dienstverlening) dan worden de oude abonnementen per direct verwijderd!

Deze oude abonnementen kunnen dus onder geen beding opnieuw worden vrijgegeven.

Niet getreurd, we verzekeren jou ervan dat je blij zult zijn met de nieuwe investeringen die wij hebben gedaan.

Waar hebben wij voor jou extra in hebben geïnvesteerd:

  • De kwaliteit van onze Personal trainers
  • De service van onze Personal trainers
  • Interne scholing gericht op training
  • Externe scholing gericht op gastvrijheid en klantvriendelijkheid
  • Software plansysteem
  • Software mailsysteem
  • Klantenservice
  • Telefoondienst en bereikbaarheid
  • Professionele en betrouwbare collega;s

Zoals je merkt vinden wij het dus belangrijk dat je bij ons veilig, verantwoord en vertrouwd aan de slag kan. Heb je tips hoe wij jou nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons dan snel weten, dan wordt dat onze volgende investering voor jou.